Attualità

U 6 di ghjennaghju di u 2019, in una "Creazione · 2019" Cena di Apprezzamentu sponsorizata da Shibang Media, Jubang Machinery hà vintu u premiu "Esploratore di Tagliu di Pietra di l'annu" per u so focusu nantu à a ricerca è l'esplorazione di macchinari in pietra.

news

 

02

Cum'è u discorsu di u premiu hà dettu: "U Tagliu di Macchine-Pietra JOBORN hè Differente", sta frase ùn hè micca solu una copia publicitaria, ma dinò un veru riflessu di a qualità di Macchine JOBORN. In cunfurmità cù i bisogni di diversi clienti, JOBORN Machinery cerca di perfezziunà è migliora continuamente i dettagli di a macchina, diventendu a vera fazione di sviluppu hardware di a macchina di taglio di pietra.

03

Dapoi u principiu di a creazione di JOBORN Machinery, e so macchine di petra di alta qualità è di grande valore sò state esposte à l'industria cum'è u "cavallu scuru" da i media. In u futuru sviluppu, Macchine JOBORN aderisce sempre à u principiu di qualità prima, cuntrolla strettamente tutti i prucessi di produzione, migliora continuamente e prestazioni di tagliu di pietra meccanica, è utilizza un serviziu post-vendita di alta qualità per supportà ogni cliente di Macchine JOBORN.

Stu premiu hè un'affirmazione è un sustegnu per JOBORN, è ancu un incuragimentu è un stimulu per u sviluppu futuru di JOBORN. Macchine JOBORN continueranu à portà avanti u spiritu di "esploratore di taglio di petra" è ricerche macchine più efficienti è pratiche, in modo da serve megliu l'industria di a petra.