Attualità

02

À 9:00 am u 27 di Settembre, ora lucale in Vietnam, a Mostra Internazionale Vietnam Ho Chi Minh 2017 di Materiali di Costruzione è Macchine per a Costruzione (VIETBUILD EXPO) hè stata grandamente aperta. Questa mostra hè stata tenuta à u Cunvenzione di Ho Chi Minh City è u Centro di Esposizioni. U tempu di mostra hè da u 27 di settembre à u 1u d'ottobre. Questu hè urganizatu in cungiunzione da u Ministeriu di a Costruzione di u Vietnam è da i guverni pruvinciali è municipali di Vietnam. Hè diventata a mostra più grande, più influente è più redditiziosa in Vietnam.

02

 

02

 

02

Cai Jianhua, direttore generale di JOBORN Machinery, hà dettu à a rivista Shibang chì parechje cumpagnie di macchine di petra anu participatu à sta mostra per a prima volta. U mercatu cinese hè assai cusciente di u rapidu sviluppu di u Vietnam in l'ultimi dui anni, è u dividend di pulitica naziunale hà attiratu Molte cumpagnie di petra naziunale anu apertu u mercatu vietnamita, è participà à a mostra hè u primu passu.

Si capisce chì quandu l'ecunumia di u Vietnam hè entrata in un periodu di rapida crescita, ci hè statu un novu cicculu di risurgimentu in a custruzzione di l'infrastrutture naziunali di u Vietnam è a custruzzione di case civili in l'ultimi anni, è si basa principalmente in importazioni di pietra naturale, macchine è attrezzature per a custruzzione. , è altri prudutti relativi à i materiali di custruzzioni. Questu porta nuove opportunità d'affari à l'industria di i materiali da custruzzioni. Dapoi a creazione di a Zona di Cummerciu ASEAN in u 2015, circa 7.000 prudutti sia di Cina sia di ASEAN goderanu di trattamentu tariffu zero. In cunglisazione cù i dividendi di a pulitica "Cintura è Strada", e cumpagnie cinesi ponu micca solu evità parechje barriere commerciali, ma ponu ancu salvà costi di esportazione, chì hè una rara opportunità per e cumpagnie cunnesse cinesi. Cum'è u più grande cumpagnu cummerciale di u Vietnam, a China aduprà u statutu di Vietnam cum'è unu di i stati membri di l'ASEAN per purtà i prudutti chinesi à u mercatu di u consumatore ASEAN cù una populazione di 500 milioni.